3 Ekim 2012 Çarşamba

Yorumlarla ilgili ÖNEMLİ bir hatırlatma!

Sa.
Blogu takip edip , yorum yazan fakat yorumların görünmediğinden şikayet eden arkadaşlar var. Yorumun yayınlanabilmesi için;
1. yorumunuzu yazın (altına adınızı eklemeyi unutmayın!)
2.yorumlama biçimi bölümünden "anonim"i işaretleyin
3. sizden istenen kelime(ler)i yazarak onaylayın.

Bu aşamadan sonra yorumunuz benim mailime gelir, bende okuduğum ilk fırsatta yayınlanma onayı verebilirim. İlginizden dolayı teşekkür eder, saygılar sunarım...

S.Erdil

(not: bundan sonraki ilk yayınımız okulun ilk hafta izlenimleri ile ilgili olacak inş.)

2 yorum:

  1. Selamun aleykum. Mail adresim kemal.sevim16@hotmail.com Sezgin. Fotoğraf ve videoları bu adresime gönderebilirsin diğer yerlerden çok fazla bulamıyorum bol bol foto video yazı bekliyorum allaha emanet, yeni eğitim öğretim yılınız hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Sezgin hocam twitter de yim
    Şahin YILDIZ

    YanıtlaSil